"To se odnosi pre svega na stanogradnju i na velike infrastrukturne projekte", rekla je ona za RTS i dodala da je trenutna vrednost projekata u putnoj i železničkoj infrastrukturi 3,5 milijarde evra, plus novac koji očekujemo da uložimo u nove projekte, u rekonstrukciju pruge Beograd-Bar i povezivanje Srbije na pravcima Istok- Zapad i Sever-Jug.

Govoreći o najvažnijim infrastrukturnim projektima u 2015. ministarka je navela tekući projekt Koridor 10 i najavljenu modernizaciju pruge Beograd-Budimpešta.

"Dok ne završimo Koridor 10, ne možemo da govorimo o uspešnosti i o tome da je Srbija zemlja koja na najbrži način povezuje Istok i Zapad", rekla je ona i ocenila da je "realno stanje takvo da Koridor 10 može da se završi do kraja 2016".

Mihajlović je istakla da će se, kad bude završen Koridor 10, istog trenutka vratiti i "oni koji idu sad preko drugih država jer je Srbija najjeftiniji i najprofitabilniji put i to želimo da iskoristimo".

Najavljujući skore ponovne razgovore oko modela finansiranja i izrade studije izvodljivosti za modernizaciju pruge Beograd-Budimpešta, ona je podsetila da "novi zakon koji smo usvojili dozvoljava da ti poslovi počnu najkasnije na jesen".

To znači praktično upošljavanje naših kompanija u građevinarstvu, mašinogradnji i one za to moraju da budu spremne, rekla je ministarka i dodala da će narednih mesec dana raditi na tome.

 

 

 

 

 

 

Izvor: Tanjug.rs